Vilkår for servicekort købt hos Guldsmed Borup
1. Service kortet gælder alene til det ur hvortil det er købt, det er desuden en
forudsætning at kortet er korekt udfyldt med mærke, ref. nummer, bon nummer
og dato kortet skal desuden være underskrevet af en medarbejder i butikken.
2. Servicekortet giver indehaveren ret til ubegrænset lænke og rem tilpasning i 1 år fra
købsdatoen.
3. Servicekortet giver ret til 1 batteriskift med trykprøvning til 3 eller 5 atm, i 1 år fra
købsdatoen, det er dog et krav at uret er holdt op med at gå.
4. Servicekortet er ikke et reklamationsbevis, og erstatter ikke den af producentet givne
reklamationsret.
5. Der kan være mange grunde til at et ur holder op med at gå, og det er ikke altid at det
er batteriet der er skyld i at uret er stoppet, i sådanne tilfælde vil vi forudsat der
stadig er garanti/reklamationsret på uret og dette er købt hos os, gratis tilbyde at
sende uret til repration hos producentet, hvis uret er købt andetsteds kan vi ligeledes
tilbyde at sende uret til producenten mod betaling af porto og et ekspeditions gebyr.
6. For alle ure solgt hos Guldsmed Borup i Næstved Storcenter eller på
Guldsmedborup.dk gælder at vi er autoriseret forhandler, og således godkendt til at
foretage batteriskift i garanti/reklamationsperioden, for ure købt andetsteds gælder
at det er, indehaver af urets ansvar at, indhente tilladelse til at Guldsmed Borup må
foretage batteriskift, mens uret er dækket af producent/forhandler
garanti/reklamationsret, Guldsmed Borup fraskriver sig således ethvert ansvar for
et eventuelt tab af garenti/reklamations ret, som følge af et, af producentet, påstået
uautoriseret indgreb.
Næstved d. 16-01-2020